Polecam

niedziela, 25 grudnia 2022

Wzmianki o UFO

Przed nami kolejna porcja krótkich wzmianek o obserwacji UFO.


Niezidentyfikowane obiekty i startujące UFO w Budziszowie ( Dolnośląskie )

Zgłaszający : Grzegorz

Data zgłoszenia : 11.12.2020 r. - wiadomość zalegała mi w skrzynce do 15.04.2022 r., kiedy to udokumentowałem przypadek.

Miejscowość incydentu : Budziszów, gmina Kostomłoty, woj. Dolnośląskie

Relacja :

„U mnie te obiekty latają, wylatują z tej brudnej chmury o mechanicznym dźwięku, są w kształcie modelu samolotu jest ich dużo, z ziemi startuje pionowo jak śmigłowiec i bezszelestnie, jedno coś z czerwonym światełkiem mieniącymi się uciekało przed nami po polu, nie wiem co to było zniknęło w krzakach. Widzieliśmy też startujący pionowo coś jak model samolotu, z tym że miał tylko 4 okienka z boku.”


UFO w Raciborowicach Dolnych ( Dolnośląskie )

Świadek : Bernard 

Data zgłoszenia : 14.10.2021 r.

Miejsce incydentu : Raciborowice Dolne, woj. Dolnośląskie, Polska

Relacja :

"Witam. W 1996 albo 1997 r. widziałem to coś w Raciborowicach Dolnych koło Bolesławca, była godź. 4 rano gdy wracałem do domu, wisiała nad takim małym lasem niedaleko bloku gdzie mieszkałem, byłem pijany ,wiec postanowiłem obudzić Mamę żeby jej to pokazać i pokazałem, bo juz myślałem, że coś nie tak ze mną, to był kierunek zachód wiec o 4 rano słońce nie zachodziło, a księżyc tak nisko nad lasem nigdy nie wisiał wiec nie mogłem go pomylić z tą kulą dokładnie takiego koloru i jeszcze na dodatek zmieniała się intensywność światła. Pozdrawiam."


UFO w Gougnies ( Belgia )

Świadek : Violette

Data zgłoszenia : 10.04.2022 r.

Miejsce incydentu : Gougnies, Belgia

Data incydentu : rok 1994

Relacja :

„Mieszkałam wtedy na wsi. 1994. Nie mogłam palić więc czasami ukradkiem paliłam wieczorem w oknie. Było widać czasami "gwiazdę" która często zmieniała kierunki pod kątem ostrym. Myślałam wtedy dziwny samolot ... może Ufo. Nie wchodziłam wtedy w to tak głęboko.”


UFO w Grimbergen (Belgia)

Świadek : Wojtek

 Data zgłoszenia : 1 października 2022 r.

Miejsce incydentu : Grimbergen , Belgia

Data incydentu : 28 września 2022 r.

Relacja :

„Witaj. Przypadkiem trafiłem na Twoje artykuły odnośnie UFO. 28 września tego roku, Belgia, mała miejscowość obok Brukseli, wieczór godzina około 22, stoję na balkonie, pojedynczy punkt pojawia się na niebie i w błyskawicznym tempie przemieszcza się ze wschodu na zachód( myślałem że może spadająca gwiazda ale one spadają z góry na dół a nie z dołu do góry), najdziwniejsze było to że w odstępie może 5 sekund sytuacja powtórzyła się jeszcze 2 razy. Przy pierwszej tej akcji sądziłem że mi się przewidziało coś, ale jak jeszcze 2 razy taka akcja mówię do żony bo akurat rozmawiałem z nią przez telefon.”


„1853 Grimbergen ,Belgia. Obiekt wielkości gwiazdy, jeśli chodzi o porównanie do tarczy księżyca jednak światło jaśniejsze i nie migotało. Odległość może do kilometra bez dźwięku, ulica ruchliwa, nie było słychać. Szybkie przemieszczenie się w dobre po skosie. Obserwacja trwała 15 minut może więcej. Emocje bez większego entuzjazmu, jednak zdziwienie było bo 3 krotnie jak wspomniałem praktycznie z tego samego punktu 3 obiekty w ten sam sposób przemieściły się w górę.”



Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz