Polecam

piątek, 23 grudnia 2022

UFO spodek w Kraszewie (Łódzkie)

Obserwacja UFO w kształcie klasycznego spodka, będąca bliskim spotkaniem 1 stopnia.


CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka.

Zgłaszający : Piotr 

Data zgłoszenia : 13 listopada 2022 r.

 

Raport :

 

1) Data i godzina zdarzenia : między lipcem a sierpniem lata między 1978 a 1979 r.

2) Dokładne miejsce obserwacji :  ul. Rokicińska, Kraszew woj. Łódzkie 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : leciał na wschód w kierunku miejscowości Bukowiec

4) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : " do tarczy księżyca kilkukrotnie większy tzn. mogę porównać do sporej wielkości autobusu na długość wysokość już nie mogę w tej chwili określić "

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : klasyczny spodek

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : " z rzędem kolorowych mrugających lub krążących wokół osi pojazdu okienek - iluminatorów kolor wydaje się że coś jak stalowy "

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : " to była godzina około 18 a więc tylko kolorowe okno - iluminatorów "

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

9) Jak obiekt zniknął ? : " leciał powoli w swoją stronę "

10) Ile trwała obserwacja ? : kilka minut

11) Czy mogło być więcej świadków ? : " był ze mną kuzyn. Po latach dowiedziałem się że w innym miejscu obserwacje dokonała ciotka w tym samym czasie "

12) Szacowana odległość obserwatora od obiektu :  ok.100 metrów

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : ekscytacja 

 

Przebieg obserwacji :

" Gdy rodzina przyjechała do moich rodziców na chyba imieniny ja i mój kuzyn bawiliśmy się wszędzie i nagle zawołał mnie że leci ufo ja podbiegłem do furtki i zaczęliśmy obserwację."


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz