Polecam

niedziela, 11 marca 2018

UFO w Śmieszkowo ( Lubuskie ) wrzesień 2017

Chciałbym zaprezentować państwu szczegóły obserwacji Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego w kształcie kapsułki ( leku do połykania ), której dokonała Kinga ( imię zmienione ) w miejscowości Śmieszkowo, powiat Wschowski, woj. Lubuskie.

Raport :

1. Data i godzina zdarzenia : wrzesień 2017 r. , między godziną 15 a 16 

2. Dokładne miejsce obserwacji : Śmieszkowo, powiat Wschowski, woj. Lubuskie 

3. Kierunek, w którym znajdował się obiekt : leciał ze wschodu na zachód 

4. Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : jak pełnia, tylko przycięta z góry i z dołu, obiekt był duży i wyraźny jak tabletka, kształt kapsułki.

5. Wygląd obiektu (kształt, kolor) : kształt tabletki ,kapsułki przód był biały, a  raczej jasno-srebrny, a reszta czerwona 

6. Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie było okien, był gładki, nawet pomyślałam, że to bomba 

 7. Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : nie emitował, był matowy 

8. Czy emitował dźwięki ? : tak jak bombowce tylko trochę niższy ton

9. Jak obiekt zniknął? : wleciał w chmurę i już nie wyleciał. Chmura była niewielka i nieprzezroczysta. Obiekt leciał bardzo szybko. 

 10.Czy mogło być więcej świadków? : Było jeszcze dwoje świadków, ale pragną zostać anonimowi i nie mieszani do sprawy

11. Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? : 150 do 200 m 

12. Jakie emocje towarzyszyły ? : zdziwienie

13. Kwestia rejestracji foto / wideo : to coś wleciało w chmurę, wzięłam tel do ręki, chciałam nagrać obiekt, ale już z chmury nie wyleciał.

Jej relacja jaką przedstawiła w komentarzach pod jednym z moich artykułów na  jednej z grup tematycznych  na Facebooku, w marcu 2018 r. : 

No ja tez miałam dziwne zdarzenie , było to chyba we wrześniu. Na niebie były chmurki to tu to tam. Nad nami leciał dziwny obiekt, dwie osoby, które były ze mną zaczęły krzyczeć, że tabletka leci. Gdy spojrzałam w górę faktycznie był to dziwnie płaski obiekt, pół biały, pół czerwony, wleciał w chmurę. Złapałam za tel by zrobić zdjęcie, ale już z niej nie wyleciał.



                                                                           Grafika dla pokazania orientacyjnego wyglądu obiektu z tekstu

Jeśli miałeś do czynienia z niezidentyfikowanym obiektem latającym lub innym niecodziennym zdarzeniem napisz do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku.Anonimowość na życzenie zapewniona.

Opracował Piotr Gadaj  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz