Polecam

czwartek, 5 października 2017

UFO w Mosinie ( Wielkopolskie ) 17-09-2017

W tym materiale przedstawie obserwacje Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego, którego dokonał Damian - działacz Orbity N.Damian jest administratorem w grupie na facebooku, przewodniczącym Wielkopolskiego oddziału Orbity N, zbiera relacje u siebie w regionie, robi wypady w miejsca, gdzie jest podejrzenie występowania czynnika paranormalnego, prowadzi również swojego bloga.
 Materiał podzielę na dwie części : jego relacja i raport z obserwacji.

Zacznijmy od relacji : 

Poszedłem sobie na spacer z psem jak zawsze, tylko że wyjątkowo poszedłem o 20, wieczór jak wieczór, słychać było rechotanie żab, po jakimś czasie była totalna cisza, zero szumu wiatru, rechotu żab, śpiewu ptaków, czy cokolwiek wydającego dźwięk z trawy wśród owadów. W ułamkach sekundy zobaczyłem coś okrągłego, była to kula, bądź coś w kulo podobnego, coś typu dzwon kościelny. Moim zdaniem nie był to samolot czy helikopter,ponieważ była totalna cisza, a obiekt był stosunkowo nisko bo był tylko delikatnie wyżej niż czubki drzew, święcił intensywnym światłem, nie było to zwyczajne światło jak na znane obiekty latające, był to kolor niebieski, ten obiekt jakby wydobywał dodatkowo jakąś energię, co powodowało, że dany obiekt miał kolor niebieski taki jakby krystaliczny, całość zdarzenia trwała mniej więcej 2 sekundy, gdyż dany obiekt zniknął za linią drzew w lesie, moim zdaniem nie był to samolot, helikopter czy nawet dron, co to było? Nie wiem, mogę gdybać na dzień dzisiejszy.

i dodaje : 

To co widziałem, mógłbym powiedzieć nawet pod karą śmierci przed sądem, nie wiem co to było, ale nie dam sobie wmówić że widziałem samolot czy też helikopter, w żadnym stopniu nie przypominało to wymienionych przeze mnie obiektów latających.

Raport z obserwacji NOL : 

1) Data i godzina zdarzenia : 17.09.2017 r. , godzina około. 20:00 

2) Dokładne miejsce obserwacji : okolice wieży widokowej w Mosinie 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : obiekt leciał z północnego wschodu ( Rosnówko ) kierował się na południowy zachód ( Śrem ) 

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : był dosyć owalny, tak w ok. 70% jak pełnia tarczy księżyca.

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : forma pomiędzy kulą, a dzwonem,  emitował niebieskie światło.
 Energia tego obiektu powodowała że ten niebieski wyglądał tak bardzo jakoś energicznie coś jakby krystalicznego, ciężko mi to dosłownie opisać 

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : Niestety nic takiego nie zauważyłem, ten obiekt był na tyle jasny, że gdyby przeleciał mi nad głową to bym nie dał rady tego zobaczyć ponieważ mocno emitował światło, które od razu rzuciło mi się w oczy i by mnie oślepiło. 

7) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : bardzo ciężko mi to określić jednak wydaje mi się że był to metaliczny obiekt który mocno wydawał energie w postaci dziwnej niebieskiej poświaty. 

8) Czy emitował dźwięki ? : bezdźwięczny 

9) Jak obiekt zniknął? : zniknął za linią drzew w lesie. 
  
10) Czy mogło być więcej świadków? : Myślę że gdyby przesłuchać osoby z pobliskich okolic coś mogło by się znaleźć. 

11) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? : ok. 300 m

12) Jakie emocje towarzyszyły ? :  w sumie chwilowe zdziwienie i zaskoczenie

13 ) Czy doszło do wywarcia psychologicznego wpływu na człowieka ? : Myślę że nie



                                                               Artystyczna interpretacja wyglądu obiektu stworzona do celów ilustracji artykułu




Jeśli widziałeś / aś coś intrygującego na niebie i uznałeś to za niezidentyfikowany obiekt latający to napisz do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znajdź mnie na facebooku.
Postaram się znaleźć racjonalne rozwiązanie i wyjaśnić ci z czym się spotkałeś, albo wrzucę do swojego archiwum i podumam dłużej nad tym.

2 komentarze:

  1. ja tez widzialam ufo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie mam teraz 28 lat ale kiedy miałem około 4 latka byłem z moimi rodzicami u ich znajomych robili sobie imprezę na ogrodzie pamiętam to jak dziś widziałem okrągły statek nad laskiem w Mosinie nie pamiętam ulicy ja gdyż nie jestem z Moisiny pa.ietam ten lasek i ten statek wołałem wtedy ojca ale już nie zdążył zobaczyć bo tak samo obiekt zniknął za drzewami

    OdpowiedzUsuń