Polecam

niedziela, 10 maja 2020

Nawiedzony dom na Mazurach

Przedstawiam relację o nawiedzonym domu, która dotarła do mnie po jednej z ostatnich publikacji.Jeśli ktoś ma podobne przeżycia to zachęcam do skontaktowania się ze mną i opisania sytuacji na tyle ile będzie mógł.


Miejsce incydentu : Wyskok , województwo Warmińsko - Mazurskie, Polska

Relacja :

"Witaj Piotrze. Odnośnie tego nawiedzonego domu, to mieści się on na Mazurach, ok .20 km za Węgorzewem ,pod samą rosyjską granicą, w miejscowości Wyskok. Mieszkałam tam do 15 roku życia. Obecnie mieszka tam chyba już szósty lub siódmy właściciel. Mieszka w tym domu duch Niemca, który odziedziczył te chałupę po swoich przodkach. W 1945 roku nie chciał uciekać stamtąd jak większość sąsiadów - też Niemców. Po wojnie świadkowie opowiadali, że ów Niemiec zamordował swoja rodzinę, a sam powiesił się na strychu. Będąc dzieckiem non stop słyszałam jak w nocy schodził po drewnianych schodach na dół i łaził po domu. Tylko ja widywałam zawsze czarną postać w kapeluszu która stała w nocy przy moim łóżku i gapiła się na mnie. Przeżywałam wtedy koszmary a nikt mi nie wierzył. Po dziwnej śmierci rodziców, dom został sprzedany. Każdy nowy właściciel po pół roku lub nieco dłużej sprzedawał komuś innemu bo bał się tam ponoć mieszkać. I tak w kółko. Na dzień dzisiejszy w życiu nie weszłabym do tego domu. Ten duch nie pozwala tam nikomu mieszkać i wszystkich pozbywa się … Pozdrawiam. Ps pewnie dla ciebie to ciekawa historia ale dla mnie to prawdziwy koszmar o którym chciałabym zapomnieć … "



                                                                    obraz z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. No a jak by z nim nawiązać kontakt i spytać czemu nie chce się wynieść np. wezwać medium? co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń