Polecam

sobota, 1 października 2022

UFO nad Warszawą

Obserwacja trzech niezidentyfikowanych obiektów latających w Warszawie. 


Świadek : Katarzyna 


Data zgłoszenia : 1 września 2022 r.


1) Data i godzina zdarzenia : 6 lipca 2022, około 23.30

 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Warszawa, dzielnica Praga - Południe

 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : zachód

 

4) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : „ z mojej odległości to mogła być około 1/6 wielkości tarczy księżyca „

 

 5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : „ Obły, jak dysk, kolor trudny do stwierdzenia ponieważ odbijał jakby blask z miasta „

 

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

 

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : nie emitował światła, mienił się światłem odbitym z Ziemi, z miasta

 

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

 

9) Jak obiekt zniknął ? : „ widziałam 3 obiekty. Najpierw dwa nagle skręciły i po łuku poleciały w stronę zachodu, po kilku minutach przyleciał trzeci obiekt i w tym samym miejscu co dwa poprzednie wykonał szybki łuk i poleciał w stronę zachodnią „

 

10) Ile trwała obserwacja ? : pierwsze dwa obiekty - niecała minuta, trzeci obiekt - tez niecała minuta

 

11) Czy mogło być więcej świadków ? : nie wiem

 

12) Szacowana odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? chyba większa niż 200 m

 

13) Jakie emocje towarzyszyły ? : podniecenie, zdziwienie, szok

 

14 ) Przebieg obserwacji (proszę dokładnie opisać, jak to wyglądało od początku do końca):

 

„ Późno tej nocy poszłam spać jak zwykle. Mam w zwyczaju obserwować niebo ponieważ mam sypialnię na antresoli i skośny dach, który mam nad łóżkiem akurat posiada okno centralnie nad moim miejscem do spania. Tej nocy również otworzyłam szeroko okno i podziwiałam niebo. Było ciepło (lipiec) i spoglądając w stronę zachodnią bo od tej strony jest moja sypialnia spostrzegłam dwa obiekty lecące ze strony północnej w stronę południa. Obiekty nagle wykonały szybki łuk i poleciały w stronę zachodnią. Mieniły się odbijając światła. same nie posiadały żadnego oświetlenia. Nie wydawały dźwięków. Bardzo charakterystycznym zjawiskiem, które spostrzegłam były jakby fale energii utworzone wokół tych obiektów. Przestrzeń jakby wokół nich się marszczyła. Gdy odleciały oniemiała poszłam do partnera o wszystkim mu powiedzieć, nasza rozmowa trwała kilka minut. Byliśmy podekscytowani. Gdy poszłam z powrotem do łóżka jeszcze raz wyjrzałam za okno i zobaczyłam kolejny obiekt, który przeleciał tą samą trasą co jego poprzednicy czyli z północy, szybkim łukiem na zachód. „

                                                                                   grafika własna jako dodatek


Jeśli byłeś obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu i chcesz się tym podzielić to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz