Polecam

niedziela, 20 lutego 2022

Zapach ducha

Doświadczenie, które według świadka świadczy o tym, że duch dał znać o swojej obecności poprzez zapach, a także odgłosy kroków.


Zgłaszający : Grzegorz

Data zgłoszenia : 13.02.2022 r.

Miejsce incydentu : Smarchowice Wielkie, woj. Opolskie

Relacja :

„Cześć wczoraj miałem taką sytuacje w pracy - byłem sam, godzina około 4 rano, robię i nagle poczułem bardzo intensywny zapach, trwał może z pół minuty, aż się oglądnąłem czy może ktoś przyszedł, ale nikogo nie było. Kiedyś słyszałem, że obecność ducha tak się objawia, może miałem zaszczyt poczuć ducha. Natomiast z półtora roku temu zmarł tam znajomy w tym pomieszczeniu. Tylko ja z nim nie miałem żadnego zatargu, lubiłem go, może on odwiedził mnie. Teraz mi się tak przypomina, z pół roku temu też słyszałem jakby ktoś szedł, ale zapachu wtedy żadnego nie czułem. Też wtedy byłem sam „


Piotr Gadaj : Do czego mógłbyś przyrównać zapach ?

Grzegorz : „ jak perfumy ładny zapach. Ale taki fest intensywny, jakby ktoś przy mnie stał „


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz