Polecam

niedziela, 6 grudnia 2020

Istoty

W dzisiejszym materiale przedstawię kilka wzmianek o spotkaniach z nadprzyrodzonymi istotami, które do mnie dotarły.


obraz z google jako dodatek

MODLISZKI

Świadek : Halina Sanak

W moim archiwum od : 11-08-2020 r.

Miejsce incydentu : Chybie, woj. Śląskie, Polska

Relacja : 

" Rok 2018. Obudziły mnie w nocy odgłosy rozmowy, nie docierało do mnie znaczenie słów, więc nadstawiam uszu, żeby usłyszeć o czym mowa. I nagle uświadamiam sobie, że jestem w swojej sypialni, nikogo nie ma , drzwi pozamykane, a psy nie szczekały. Czuję dziwne odczucie na skórze głowy i uświadamiam sobie, że to włosy mi stają dęba, a serce wali jak oszalałe. Wtedy usłyszałam - niech śpi i uderzyła we mnie fala energii. Zaczęłam kaszleć i to nawet śmieszne, że w takim momencie przyszło  mi myśl, że z punktu medycyny chińskiej mam za dużo energii w płucach i dlatego mam astmę. Odwracam głowę a między łóżkiem a oknem widzę dwa słupy światła jarzeniowego od dołu do sufitu. Daję sobie głowę uciąć, że słyszałam lekkie buczenie, jakie słychać czasami przy kończących się jarzeniówkach. Telepatycznie dotarły do mnie słowa - że te istoty (?) zrobią coś w mojej głowie żeby przyspieszyć moją ewolucję/rozwój i że nabędę jakichś mocy i zdolności, wyraźnie poczułam od środka dotknięcie w środku głowy w ten obszar, gdzie kręgosłup łączy się z głową (rdzeń przedłożony medulla oblongata) Zdecydowanie zaprotestowałam, że nie chcę żadnego przyspieszenia i mocy, że chce się rozwijać stopniowo, jak powinno to przebiegać. Światło zaczęło przygasać i wtedy zauważyłam, ze w środku są dwie bardzo szczupłe i wysokie postacie, z długimi głowami jakby powiększona głowa muchy czy pszczoły z oczami zajmującymi większość "twarzy". Światło zgasło, postacie zniknęły. Mam wrażenie, że to było jakby wyświetlane. Chodziłam w dzień poruszona zastanawiając się co to było. Nawet nie miałam się kogo zapytać. Na drugi czy trzeci dzień koleżanka przysłała mi maila z linkiem z zapytaniem - co ja na to? Był to link do sesji z Calogero Grifasi o...istotach zwanych modliszkami, z którymi miał /miała do czynienia uczestnik/uczestniczka sesji. Film jest na yt. "

" Postacie były wyprostowane, rąk nie widziałam, wpisałam w wyszukiwarkę "rasy kosmitów" i jest coś podobnego, ale widziałam bardziej ludzkie postacie,  bardzo wysokie, prawie do sufitu, bardzo chude "

Szkic wykonany przez świadka :



ISTOTA

Świadek : Beti

W moim archiwum od : 16-03-2020 r.

Miejsce incydentu : Wilcza, woj. Śląskie, Polska

Relacja :  

„ Istota bardzo wysoka, czarna, z szyji wychodzą jej takie jakby rogi lub kły, nie wiem jak to nazwać, odwiedza mnie od paru tygodni przed spaniem, podchodzi i patrzy, kurde tylko patrzy... Może ktoś coś wie lub przeżył coś podobnego „

Szkic wykonany przez świadka :


KONIO - PIES

Świadek : Ania 

W moim archiwum od :  17-10-2020 r.

Miejsce incydentu : Orłów Murowany woj. Lubelskie, Polska 

Relacja świadka :
 

"Jako mała dziewczynka , kilkuletnia będąc na wakacjach u dziadków chciałam przejść przez drogę do sąsiadów. Nagle przez ulicę przebiegło mi ,, coś,, podobnego do Konio- Psa ( wielkości kucyka ) ale tak jak mówię było złożone z dwóch istot i psa i konia. Oczywiście mój ojciec to wyśmiał co widziałam jak sąsiadka zadzwoniła po niego, żeby po mnie przyszedł, bo boje się wrócić do domu sama. A ja to do dzisiaj pamiętam. Mam obecnie 34 lata. [...] był to lipiec albo sierpień z 27 lat temu "


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu, albo znaleźć mnie na facebooku.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz