Polecam

niedziela, 14 czerwca 2020

UFO trójkąt w Spytkowicach ( Małopolskie )

Dzisiaj mam do zaprezentowania państwu dane dotyczące obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego w kształcie trójkąta, której dokonał pan Bartek.Mamy tu do czynienie z bliskim spotkaniem pierwszego stopnia.

CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka

Miejsce obserwacji :  Spytkowice, powiat Wadowicki, woj. Małopolskie, Polska 

Data obserwacji :  lato 2019 r., godz. ok. 22:40

Relacja świadka :  

„ Wyszedłem zobaczyć Starlinki, miały przelatywać za jakieś parę minut. Niebo piękne, zero chmur, księżyc gdzieś po drugiej stronie ziemi. Wyszedłem z domu(tak z 1-2m) spojrzałem w górę no i....Coś czarnego, czarniejsze niż niebo, trójkąt na 100%. Dosłownie idealnie nad moją głową, leciał praktycznie idealnie z północy na południe, prędkość zawrotna, zniknął mi z oczu po może 500 metrach, po 2 sekundach. Zero dźwięku, cisza jak w grobie. Porównując do rozmiaru domu i przyjmując że był około 20 m nad domem(tak sobie to wyobrażam) mógł mieć około 15-20 m szerokości i mniej więcej tyle samo długości(taki trójkąt równoboczny).
I chyba odniosłem wrażenie że na samym jego przedzie ,na czubku świeciła się słabo maluśka biała kropka, nie jestem tego pewien, leciał tak okropnie szybko że mogłem się przewidzieć.
Mógł być równie dobrze 200m nad domem, ale to by zmieniało diametralnie jego rozmiary i prędkość. I tyle. Super uczucie, żona mi wierzy, ale średnio się tym interesuje tak że, tak sobie nie raz o tym wspominam. A Starlinków nie dostrzegłem tego wieczora. „


                                                              grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz