Polecam

niedziela, 7 czerwca 2020

UFO pod Radomiem ( Mazowieckie )

Zapoznajmy się z obserwacją niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonała pani Małgorzata.Jest to bliskie spotkanie pierwszego stopnia.

Data obserwacji : lato, 2009 r. , godz. ok. 22.30 - 23.30

Miejsce obserwacji : Stanisławów, powiat Radomski, woj. Mazowieckie, Polska

CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka

Relacja : 

„ Obiekt widziałam z odległości od 100 do 120 m. Duży na około dwadzieścia parę metrów średnicy ,czerwono pomarańczowy, taki w ciapki. Na obwodzie miał około dwadzieścia kilka jakby wypustek. Wyglądał jak rozżarzony węgiel. Było to gdzieś w 2009 r. w okolicy Radomia,18km. Widziałam to z okna swojego domu o godz. 22.30 albo 23.30, Chciałam obudzić męża, ale nie dało rady, nie wiem czy widzieli to sąsiedzi, nie pytałam. To było odwrócone, tą okrągłą częścią w moim kierunku, jakby wisiało metr dwa nad ziemią, albo jej dotykało, nie ocenie, przeszkadzały trochę drzewa, było to na polanie w lesie. Czas obserwacji to jakieś s 4 do 5 minut. Zaczął w poziomie odsuwać się bardzo powoli będąc w tej samej pozycji aż zniknął zupełnie za drzewami, ale nie uniósł się do góry. Było wtedy cicho, był okres letni, czułam zdziwienie i zainteresowanie. Nie słyszałam dźwięków. Obiekt był w takie ciapki jakby na przemian robić je pędzlem z czerwoną i pomarańczową farbą. „



                                                                   grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz