Polecam

sobota, 16 września 2017

UFO pod Nowym Sączem ( Małopolskie )

Przedstawiam dziś relacje i materiał zdjęciowy, który dostałem w maju 2017 r. od czytelniczki bloga Wtajemniczeni." Obiekty " uchwycone na fotografiach, które zostały zauważone dopiero przy ich przeglądaniu co prawda w mojej ocenie znajdują wytłumaczenie racjonalne, ale doszło tu także do niezwykłej obserwacji wzrokowej, a także do innych intrygujących kwestii.
Osobie, która napisała do mnie na e-maila dajmy kryptonim Weronika.Rzecz dzieje się w sierpniu 2013 r.
Jej relacja :

Witam, znalazłam ten adres mailowy na blogu wtajemniczeni...Nie za bardzo mam z kim o tym porozmawiać wiec piszę do Was.

Kilka lat temu pojechałam z chlopakiem do domu jego rodziców na wsi. Dziura zabita dechami, do okola lasy i dzika przyroda. Miejscowość Biała Wyzna, za nowym Sączem. Byliśmy tam okolo 2 tygodnie. Jako, że oboje jesteśmy fascynatami przyrody zawsze wchodziliśmy na największe góry fotografować zachód słonca-wschody też się zdarzały, ale dużo rzadziej z racji, że cieżko nam było wstać na wakacjach o 4 nad ranem :D Generalnie nacykaliśmy spoooro zdjęć. Gdy je przeglądalismy na zdjęciach zauważyliśmy malutkie podłużne obiekty jedne czarne drugie białe-pomysleliśmy no robaczki, muszki cokolwiek.Ale na 1 zdjeciu zauważyliśmy obiekt dość ogromy. Na fotce wydał się maly, ale proszę mieć na uwadze, że jest sfotografowany obok wieży radiowej widocznej 2 miasta dalej-wiec musiał byc kurw**ko duży. Troche sie przeraziliśmy widząc go, ale tylko smiechy heheszki pewnie ufo, wiadmomo, szansa na taka obserwacje jest znikoma...Na zdjęciach nie ma żadnych chmur, a obiekt jest czarny. Kilka nocy pozniej już leżeliśmy w łóżku i o czym rozmawialiśmy gdy usłyszeliśmy dziwny dzwięk-jakby szyby drgały w oknach (nie wiem czy to możliwe bo okna były nowe plastikowe) Chłopak stwierdził, że pewnie sąsiad jedzie traktorem, powiedziałam mu, że chyba ma nie po kolei bo była 1:20 w nocy a wokól naszego domu w promieniu kilometrów panowała totalna ciemność- dookoła tylko lasy, żadnych latarni. Wstałam i podeszłam do okna zobaczyć czy na dróżce prowadzącej do nas jedzie jakiś samochód, ale nie. Panowała egipska ciemność. Mamy 3 koty, chwile po tym jak zaczął się ten dziwny dzwięk koty najeżyły sierść i pochowały się. Podeszłam do okna z którego widok rozciągał się na las z drugiej strony. I wtedy osłupiałam. Na wysokości lasu unosiły się 4 żóltobiałe światła, krzyknełam do chłopaka, żeby wstał bo coś sie chyba dzieje, ale zanim ten pajac się wygramolił z łózka było po wszystkim. Światła najpierw złączyły się w 1 wieksze czerwone i wystrzeliły w górę i znikneły. Wtedy zaczęłam kojarzyć fakty z fotkami ktore mamy doszłam do wniosku, że male obiekty czarne i biale, faktycznie mogły być owadami, ale to czarne cygaro obok wieży radiowej.... Popłakalm się ze strachu i  następnego dnia spakowałam torby i wróciłam pociągiem do Zabrza, bo byłam tak przerażona, że nie zostałabym tam ani dzień dłuzej. W załączeniu przeyłam owe fotki, bardzo proszę je maksymalnie powiekszyc. Co O tym myślicie?:( Edit: Ten najwiekszy obiekt zaznaczony jest kwadratem(2fota), proszę pamiętać, że był widoczny z odległości 2 miast. Czekam na info czy nie zwariowałam, jak na zdjeciach (prawie) nie ma nic niepokojącego tak ta nocna historia sprawiła, że boję się do dziś.

Zdjęcia ( zaznaczam, że należy je maksymalnie powiększyć ) :

Fot. 1 ( zdjęcie górne ) - w mojej ocenie w kółkach widać ptaki, a w prostokącie owada


Fot. 2 ( zdjęcie górne ) - w mojej ocenie to ptaki


Fot. 3 - Obiekt wygląda dość intrygująco, ale w mojej ocenie to owad oświetlony blaskiem słońca


Zdjęcia załączyłem do publikowanego materiału, bo były częścią relacji.Zaznaczam, że wydałem swoją opinię czym owe " obiekty " najprawdopodobniej są.Dostałem w sumie osiem fotografii, które mogę udostępnić innym badaczom jakby jednak zauważyli w tym coś więcej, coś intrygującego nad czym chcieliby sami przysiąść.To apropo kwestii zdjęć.
Przyznam że obserwacja wzrokowo - słuchowa jest bardzo ciekawa.Jednak jeśli ktoś by miał pomysły na racjonalne wytłumaczenie to proszę pisać śmiało.

Jeśli chcesz się podzielić swoją relacją lub materiałami napisz do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znajdź mnie na facebooku.

1 komentarz:

  1. http://www.mufon.com/ serwis główny poświęcony dowodom o istnieniu UFO, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń