Polecam

niedziela, 2 maja 2021

UFO we wsi Zaborze (Świętokrzyskie)

W tej publikacji zapoznamy się z relacją z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał pan Mariusz we wsi Zaborze, w województwie Świętokrzyskim. Jest to bliskie spotkanie pierwszego stopnia.


Data zgłoszenia : 14-03-2021 r.

Miejsce incydentu : Zaborze, powiat Buski, woj. Świętokrzyskie

Data incydentu : Wiosna 2002 r. 

CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka.

Relacja świadka :

Obiekt który widziałem, było to nie pamiętam dokładnie kiedy, ale myślę, że wczesną wiosną 2002 roku, bo na drzewach nie było jeszcze liści. Zdarzenie miało miejsce około godziny 23. Z racji tego, że w tamtym czasie prowadziłem warsztat stolarski przyjeżdżało sporo klientów, nawet wieczorem. Pewnego dnia nie pamiętam jaki to był dzień, wieczorem leżąc oglądałem telewizje, w pewnym momencie zrobiło się bardzo jasno w oknie, uznałem i się zdenerwowałem, że ktoś tak późno przyjeżdża coś zamówić i oświetla reflektorami auta okno. Wstałem z łóżka i podszedłem do okna, aby sprawdzić i na moje zdziwienie nie było tam żadnego pojazdu. A na zewnątrz było bardzo jasno, w pewnym momencie zauważyłem śnieżno białą kulę, tak na moje oko jak księżyc w pełni w czasie kiedy jest najbliżej od ziemi, była na wysokość nie większej niż 30/40 m nad ziemią, poruszała się płynnie bez żadnego szumu czy hałasu w kierunku z wschodu na zachód, trwało to może 2/3 minuty Po jakimś czasie widziałem znów coś nie wyjaśnionego ,iż widziałem jasne światło przemieszczające się z północy na południe i chociaż było bezchmurnie to nie widziałem źródła światła Takie są to moje zaobserwowane zjawiska, nie wiem co to mogło być.


                                                                                                   obraz z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz