Polecam

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Byt w kształcie czarnego obłoku

W archiwach polskich badaczy UFO i zjawisk paranormalnych można spotkać się z czymś co trudno jednoznacznie zakwalifikować do danej kategorii.Jest to czarna chmura, o nieregularnym kształcie,  przemieszczająca się i to nie na niebie.

Poniżej relacja, którą otrzymałem w czerwcu 2018 r. od osoby widniejącej w moim archiwum pod kryptonimem Bożena :

Dokładnej daty nie pamiętam. Zdarzenie miało miejsce 3- 4 lata temu w Bojanach. Mój dom leży przy piaskowej drodze, po obu jej stronach ciągną się działki letniskowe. Z obu jej końców są leśne drogi, a za nimi rośnie las. To teren moich codziennych spacerów z psami. Często biorę "wachtę" wieczorną i nocną. W dzień chodzą same lub z synem. Tak było i wtedy. Powoli zbliżał się wieczór. Jeszcze nie było ciemno, szłam bez latarki. Pewnie było lekko po zachodzie słońca. Do lasu miałam 40- 60 m, kiedy między drzewami zauważyłam coś co przypominało czarny obłok który przemieszczał się między drzewami ok.1-1,5 m nad ziemią. Kształt nieregularny, dosyć zwarty. Średnica ok. metra. Prędkość przemieszczania się odpowiadała prędkości wędrującego człowieka. Obserwowałam to 10-15 sekund stale się zbliżając. Kiedy dotarłam w to miejsce zaczęłam poszukiwania, ale niczego lub nikogo nie znalazłam. Jedyne racjonalne wytłumaczenie jakie biorę pod uwagę to rój owadów. Ale jako przyrodnik z pasji, nieraz widziałam takie roje. To było znacznie gęstsze, nie znalazłam też owadów po dotarciu na miejsce.

Miejsce zdarzenia to Bojany, gmina Brok w województwie Mazowieckim, kraj Polska.

Podaje informacje o kraju, gdyż zasięg czytelnictwa mojego bloga wybiegł na cały świat i jest czytany przez osoby nieznające języka polskiego, ani geografii mojej ojczyzny - min. w Ameryce Południowej.

W moich zbiorach to drugie zgłoszenie o czymś takim.Zachęcam się do zapoznania z pierwszym, podobnym przeżyciem chociaż w nieco innej scenerii :
https://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2018/04/byt-w-ksztacie-cygarowatej-czarnej.html



Jeśli przeżyłeś coś podobnego lub słyszałeś o takim incydencie napisz do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku.Anonimowość na życzenie gwarantowana.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Ciekawa sprawa. Podsyłam materiał z pewnymi analogiami... http://zmiennoksztaltne.blogspot.com/2012/08/fundacja-nautilus-mot-na-czarownice.html

    OdpowiedzUsuń